Чи необхідно СГ звертатися до відповідного ГУ ДПС за анулюванням ліцензій, в разі прийняття рішення про скасування державної реєстрації?

Дата: 20.04.2023 09:08
Кількість переглядів: 117

 

 

Фото без описуОсновні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі, зокрема, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним визначено Законом України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі –Закон №481).

Відповідно до статті 1 Закону № 481:

ліцензія (спеціальний дозвіл) – це документ, що засвідчує право суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;

анулювання ліцензії – позбавлення суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії.

Статтею 15 Закону №481 регламентовано імпорт, експорт, оптову і роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним.

Абзацом 3 частини 52 статті 15  Закону №481 визначено, що ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного рішення про анулювання у формі розпорядження про таке анулювання на підставі рішення про скасування державної реєстрації.

Внесення змін до відомостей про суб’єктів господарювання, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців проводиться державним реєстратором (стаття 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV, далі – Закону №755).

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону №755 інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та  інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється за допомогою електронних комунікацій в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.

Підставою для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема, інформація органів державної реєстрації (частина 1 статті 66 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI).

Так, рішення про анулювання ліцензії приймається у відповідності до вимог частини 52 статті 15 Закону №481 за наявності інформації про скасування державної реєстрації щодо суб’єктів господарювання у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Варто зазначити, що Законом № 481 не встановлено обов’язковість звернення суб’єкта господарювання до відповідного контролюючого органу щодо анулювання ліцензії у випадку прийняття рішення про скасування державної реєстрації.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь