Що робити, якщо пільговик не уклав договір банківського рахунку?

Дата: 24.01.2023 12:11
Кількість переглядів: 151

❓Що робити, якщо пільговик не уклав договір банківського рахунку?

❗️Пільговик, який не уклав договір банківського рахунку з АТ «Ощадбанк», може звернутися до сервісного центру Пенсійного фонду у визначеному законодавством порядку, в тому числі надати письмову заяву поштовим відправленням, щодо виплати пільги через поточний рахунок, відкритий в іншому уповноваженому банку, або щодо виплати пільги за його місцем проживання через відділення «Укрпошти». 

Суми пільг, зараховані на поточний рахунок, через який здійснювалися виплати до такого звернення, повертаються АТ «Ощадбанк» за вимогою Пенсійного фонду України. Повернуті АТ «Ощадбанк» Пенсійному фонду України кошти виплачуються пільговику у визначений ним спосіб під час надання пільги в наступних періодах.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь