Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати
Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
🌐 Це можна зробити online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
🔢 Алгоритм дій наступний:
🔘 заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
🔘 авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
🔘 в особистому кабінеті обираємо розділ "Комунікації з ПФУ" й натискаємо на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу";
🔘 перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
🔘 обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
🔘 заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
🔘 додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
🔘 натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
🔘 накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
📨 За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".