1 311 звернень споживачів (замовників) електричної енергії розглянуто Держенергонаглядом за 7 місяців 2022 року
Держенергонагляд попри дію воєнного стану в Україні продовжує розглядати звернення споживачів (замовників) стосовно питань енергопостачання. Так, інспекція вживає усі заходи щодо забезпечення споживачів якісним, безпечним та безперебійним електропостачанням.
У січні-липні 2022 року Держенергонагляд розглянув 1 311 звернень з питань електроенергетики, з яких розглянуто 1 159 звернень від громадян та 152 звернення від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Із загальної кількості звернень безпосередньо до територіальних органів надійшло та було розглянуто 400 звернень або 31% від загальної кількості звернень.
За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 696 роз’яснень, що становить 60%. З решти 463 звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 434 зверненнях або 94%.
Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у таких областях:
- Київській – 384 звернення;
- Львівській – 89 звернень;
- Дніпропетровській – 88 звернень;
- Харківській – 88 звернень;
- Одеській – 83 звернення.
Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській області – 6 звернень.
За тематикою найбільше звернень надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:
- невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 440 звернень;
- забезпечення надійного постачання електричної енергії – 320 звернень;
- технічного стану електричних мереж – 109 звернень;
- приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 84 звернення;
- дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії – 39 звернень;
- обґрунтованості вимог технічних умов – 36 звернень.
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду оператори систем розподілу з метою відновлення прав заявників у січні-липні 2022 року провели наступні роботи:
-
- замінили 256 дефектних опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ (далі – ПЛ) та 8 опор ПЛ напругою 10 кВ;
- розчистили від порослі та дерев 34,3 км трас ПЛ-0,4 кВ та 34 км трас ПЛ-10 кВ;
- замінили 4 силових трансформатори на ТП 10(6)/0,4 кВ;
- побудували 1 розвантажувальну підстанцію напругою 10(6)/0,4 кВ;
- виконали ремонт пошкоджених 86 кабельних ліній електропередачі напругою 0,4-10 кВ;
- виконали заміну проводів протяжністю 22 км ПЛ-0,4 кВ перерізом 16 мм2 на проводи більшого перерізу;
- провели регулювання рівня напруги на 52 трансформаторних підстанціях 10(6)/0,4 кВ;
- провели заміну 72 комутаційних апаратів в РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;
- провели заміну 44 відгалужень та/або ділянок ПЛ-0,4 кВ, комутаційних апаратів у побутових споживачів;
- провели розподіл пофазного струму навантаження на 142 ТП 10(6)/0,4 кВ;
- виконали монтаж 142 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок;
- забезпечили цілісний контакт з'єднань 264 проводів на повітряних відгалуженнях до житлових будинків;
- відновили 97 заявникам надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності.
Нагадуємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду для отримання відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством. Це можна зробити шляхом заповнення форми для подання електронних звернень на офіційному вебсайті Держенергонагляду за посиланням: https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayininaglyadu-ukrayini
або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.