З початку роботи до Національного інформаційного бюро надійшло близько 30 тисяч звернень

Дата: 04.05.2022 15:38
Кількість переглядів: 129

Фото без опису

З 17 березня, від початку роботи Національного інформаційного бюро, яке займається розшуком осіб, що потрапили в полон або ж зникли під час війни, до органу надійшло близько 30 тисяч звернень та повідомлень через різні канали комунікації.

  • Зокрема, найбільше звернень зареєстровано через «Гарячу лінію 1648» та через заповнення форми на інтернет-сайті бюро –  16 827 звернень.
  • За допомогою чатботів у Telegram та Viber – 9055 звернень.
  • На електронну скриньку (nib.uncp.info@gmail.com) надійшло –  більше 3500.

Нагадуємо, якщо ваша близька людина, яка знаходилася в зоні бойових дій або на тимчасово окупованій території, понад три дні не виходить на зв’язок або ж у вас є підозри, що вона потрапила в полон – звертаєтеся до НІБ через будь-який зручний канал – комунікації.

Яку інформацію потрібно знати перед тим, як звертатися до НІБ читайте за посиланням.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь