З початку роботи до Національного інформаційного бюро надійшло близько 30 тисяч звернень
Дата: 04.05.2022 15:38
Кількість переглядів: 153
З 17 березня, від початку роботи Національного інформаційного бюро, яке займається розшуком осіб, що потрапили в полон або ж зникли під час війни, до органу надійшло близько 30 тисяч звернень та повідомлень через різні канали комунікації.
- Зокрема, найбільше звернень зареєстровано через «Гарячу лінію 1648» та через заповнення форми на інтернет-сайті бюро – 16 827 звернень.
- За допомогою чатботів у Telegram та Viber – 9055 звернень.
- На електронну скриньку (nib.uncp.info@gmail.com) надійшло – більше 3500.
Нагадуємо, якщо ваша близька людина, яка знаходилася в зоні бойових дій або на тимчасово окупованій території, понад три дні не виходить на зв’язок або ж у вас є підозри, що вона потрапила в полон – звертаєтеся до НІБ через будь-який зручний канал – комунікації.
Яку інформацію потрібно знати перед тим, як звертатися до НІБ читайте за посиланням.